utmaning

Nu ska jag också utmana mig själv lite grann, mest som en kul grej!
På gymmet jag tränar har de massa grupp-pass också ju. Det går lite i vågor för mig med grupper, ibland tycker jag det är superkul o ibland inte alls. Men nu ska jag göra som  http://livsvagen.wordpress.com 
har gjort, hon har nämligen bestämt sig för att testa alla grupp-pass som finns på gymmet!
 
Vissa har jag redan testat, så de checkar jag av i listan o sen får vi se när jag har hunnit prova alla =)
 

DANCE JAM

RPM™

FIGHTER FITNESS

LATINO JAM

BODYPUMP®

BODYSTEP®

BODYCOMBAT®

BODYBALANCE™- check!

BODYJAM®

INDOOR WALKING - 45 OCH 55 MINUTER- check!

CXWORX

STRETCH-IT

POWERYOGA

SH'BAM- check!

AEROBIC

STEPUP

BOX- check!

AFROPOWERDANCE- check!

FUNKTIONELL CIRKEL

LATINOEXPLOTION

AEROBICSTRIPTEASE

ZUMBA FITNESS

 
så ja.. nu får vi se! Idag testar jag iallafall fighter fitness, det låter kul men tufft!
Men som sagt, idag ska hjärnan få vila men kroppen få jobba hårt.. hellre det än på det andra hållet tack..
för mycket jobb för huvudet på senaste och way to little workout!
 
Ha en härlig dag!

 

 

Kommentarer
Postat av: Livsvågen

Vad duktig du är :)Jag hoppade över gravidyoga och seniorjympa m.m kände att det var inget för mig ;)

2013-01-20 @ 10:08:16
URL: http://livsvagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0