dagens träning

Idag efter ett antal timmars solning på gården och balkongen
så gick solen i moln. 
Det var skönt på det viset att jag då kom iväg för att träna istället för att bara lata mig.
 
För att ändå kunna njuta av det sköna och riktigt perfekta träningsvädert så blev det en kombinerad powerwalk/joggingrunda som avslutades med ett antal styrkeövningar på utomhusgymmet i beijers park.
Riktigt nice var det, brände otroligt i alla delar av kroppen och det kommer nog göra ont imorgon, precis så det ska vara.
 
Har funderat ut lite personliga mål med träningen som jag vill uppnå.
När, spelar mindre roll.. det viktigaste är bara ATT jag når de förr eller senare.
Jag vill bli starkare och mer vältränad än jag är nu, så ska be Isak hjälpa mig med en plan för att få en mer fokuserad träning. Kommer nog mjukstarta under sommaren men ändå göra mig redo för att sen till hösten köra mer planerat och träna på rutin. Det ska bli en del av vardagen, om man bara planerar så kan det bli så utan att det är svårare än något annat, men det gäller som sagt bara att planera in det så att det inte alltid blir bara "när man känner för det/har tid"
 
Ha en fin kväll (:
ikväll blir det en tidig kväll, ska snart gå och sova och förhoppningsvis komma upp i vettig tid imorgon :)
Vad dagen erbjuder vet jag inte än- men känner på mig att det blir en till fin dag!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0