Massa snack

Som den fotbollsnörd jag är när det kommer till svenska landslaget så sitter jag såklart bänkad vid fotbollen. 
Det känns sådär lagom ansträngande en kväll som denna!

Dagen har varit fredagsmysig på alla sätt o vis. Utöver det vanliga har jag haft mina två favorittjejer på besök så det har varit lekplatshäng, my little pony tittande, pizzabak och nagelmålning på schemat- bland annat!

Imorgon ska vi på nya äventyr- lekland står på schemat!! 

Vi har börjat en ny kurs nu i skolan- matematik. Änsålänge är det mer intressant än jag kunnat tro. Hoppas att det håller i sig! Förövrigt så klarade jag den muntliga tentan förra veckan vilket var en stor lättnad. . 

Och annars så är det mesta som vanligt- nästan iallafall. En märklig trötthet har dock ett fast grepp om mig- som gör att mycket går på ren vilja nu. Hade kroppen fått bestämma så hade jag sovit typ 22-08 varje dag och ändå ha eftermiddagssömn mellan 16-18.. Jag är så trött hela tiden. 
Hoppas på att det har med årstiden att göra och att det snart går över! 

Glasögon är beställt också- kan också bidra till min trötthet att jag har suttit på föreläsningar och ansträngt ögonen en massa.. 

Nä nu är fredagssvanmlet över för idag. 
Hoppas alla har en härlig kväll! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0