Nedräkning för jullov

Snart är det jul.
Vilken tur känner jag. Jag behöver lite ledighet, lite stämning och massa mys med familj och vänner!
Just nu är jag skoltrött så ett lov känns passande. Ska bara ta mig igenom kommande veckan som innebär rapportskrivande, forskande, letande av artiklar, förbereselser inför redovisning och som på fredag avslutas med just redovisning av detta arbete.
Puuh.. blir lite matt bara av tanken på veckan- men jag kommer iallafall njuta av ledighet på fredag eftermiddag, det är en sak som är säker.
 
Men rent julmässigt är jag i fas. Har bara 2 klappar kvar att inhandla, lussebullar är bakade (vet dock inte om de är slut innan jul...), Glögg finns tillhands, julgranen är pyntad och börjar fyllas med klappar under.
Mitt stora problem ligger i att slå in klappar. Ingen favorit direkt.. Får muta Isak lite grann <3
Julstämning då? Nja- den är inte på topp, men den börjar så sakta infinna sig.. Tror att det är lite stressen i vardagen som gör att jag glömmer bort att njuta !
Men snart är det lite lugn och ro !!
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0