Ännu en kurs till ända

Ja då var det bara timmar kvar på denna kursen. Nu har man bara en månad kvar innan vi ska ut på praktik- kunde inte bli mer välbehövligt. Över ett år sen vi var ute så det behövs för att få öva vad man lär eller vad man ska säga.

Sen har jag ju jobbat en del, sommaren och nu nyligen börjat vikariera lite här inne i stan också- som tur är. :-)

Imorgon ska jag o Hanna på afternoon Tea. Jag dricker inte så värst mkt te, inte Hanna heller vad jag vet. Men man kunde välja kaffe också så det blir det nog för mig! Fast stora anledningen är ju inte direkt drycken utan snarare vad vi får till- scones, kladdkaka, cheesecake med mera.. Behöver jag säga att jag längtar?
Har ju faktist inte fikat på ett tag nu.. Så det är jag lite värd!

På kvällen blir det träning så det väger ju upp lite. Och i helgen blir det klubbmästerskap , så jag måste få in lite slag 😊

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova!

Godnatt! 

Detta är förresten mina mat-fynd från idag. Handlat allt detta, och lite till för ynka 180 kronor! Jag älskar Malmös utbud! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0