avsaknad av struktur

Sitter här och försöker finslipa det sista på min rapport som ska skickas in senast imorgon.
Det har sannerligen varit en process i mitt huvud med denna rapporten..
 
från att känna "hur fan ska jag lyckas skriva något sånt här på så kort tid" till att känna " men oj detta är ju otroligt intressant, hur ska jag kunna få med allt jag vill ha med på så lite plats" till att få respons och undra hur tusan ens lärare tror att man ska kunna skriva vad som känns som en halv avhandling på så ynka sidor, till att nu bara vilja skicka in skiten och aldrig mera se den...
 
Usch o fy.. det är ett väldigt intrerssant ämne vilket gör att man känner sig så otroligt begränsad och när jag läser min text så känns det mest som att jag babblar om ingenting och allting på samma gång.
Struktur vet jag inte om jag kan hitta någonstans i texten... och det är ju ganska viktigt har jag förstått..
Det tråkiga är när man verkligen tycker något är intressant så ska det vara så svårt att prestera och producera något vettigt medans när man mest vill få något överstökat så lyckas man göra ett bättre resultat än man nånsin trott..
Visst är hjärnan konstig ibland?
 
Ja detta inlägget blev nog ungefär lika flummigt som min rapport är, men ja då förstår ni vad jag menar iallafall :P
Suck...
 
Jag vill bara skicka in den och glömma bort att jag skrivit den ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0