Ni inspirerar mig

Bästa dagarna är alltid dem jag får vara på mitt jobb, mitt älskade druvan. När man pluggar och läser mycket så tänker jag alltid tillbaka dit. Kan se så mycket av det vi läser där, och blir alltid lika förundrad och impad över vilket ställe jag fått äran att jobba på. Det är- utan någon som helst tvekan- den bästa arbetsplats jag kan tänka mig ! Det beror till stor del på den underbara stämningen som finns i arbetslaget- som självklart smittar av sig på vem som helst som kommer dit.

Jag är en sån person som har ganska så lätt för att jobba med olika människor, och kan absolut bita ihop för att samarbeta istället för att göra någon sak av det.
Men jag är också en sån person som värdesätter att få jobba med personer där jag kan vara mig själv och bli respekterad för det.. Och det kan jag på druvan. 

Det är en av många anledningar till varför det är världens bästa arbetsplats och druvan är också en av många anledningar till att jag idag läser till förskollärare- det var där jag insåg vad jag vill göra!!

Mycket kärlek till er, ni har alla inspirerat mig på olika sätt- mina kollegor.. <3

Kommentarer
Postat av: Viveca

Tack Johanna för alla fina ord! Men berätta inte för någon att jag har mutat dig.

2014-02-26 @ 17:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0