Busy days :)

Vi har det helt fantastiskt här på andra sidan Atlanten! Helt plötsligt har vi varit här halva tiden- och det känns jättekonstigt! Samtidigt som vi gjort massor- och det känns som en evighet sen jag såg alla mina vänner i Sverige, så kan jag ändå inte få ihop att vi varit här SÅ länge! Tiden går fort när man har roligt :) OCH när man är upptagen typ varje dag!
 
Vi har köpt ett mega-turistpaket som ger oss fritt inträde till typ 37 olika ställen så vi har verkligen fullt upp (vi kommer inte att besöka alla såklart). Trixet är att vi har 7 dagar under en 14-dagars period att göra det så därför blir det väldigt intensivt! Vi kör typ varannan dag aktiviteter- varannan dag slappe. Eller ja.. inte direkt, men inte några planerade aktiviteter från paketet iallafall. De "lediga" dagarna passar vi på att gå i affärer, sola, bada, och upptäcka på egen hand!
 
Vi har bland annat besökt Universal Studios, Six Flags, Whalewatching, Hollywood hometours och MYCKET annat!!
 
Nu orkar jag inte skriva mer så det kommer bilder istället =) 
HA det underbart <3
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0