alltid ute i sista sekund

okej, sanningen är att jag är en sån person som jobbar bäst under lite press. Har man gott om tid så blir de sällan bra för min del, och tentaplugga långt innan har aldrig funkat för mig.. Dock så innebär det ju rättså intensiva sista dagar för mig när det väl är dags.. då svär jag lite grann o lovar mig själv att vara bättre nästa gång, men vem lurar jag?
Jag är där likadant varje gång...
Idag är lite annorlunda.. jag har en inlämning senast 23.59 idag.. det är ju nästan två timmar kvar. Uppgiften är väl färdig, men jag är lite missnöjd så jag väntar med att trycka på lämna in-knappen.. det är rätt dumt av många anledningar som exempelvis
1. Det är mycket möjligt att jag nu glömmer skicka in innan jag går och lägger mig
2. Det är svårt att fokusera eller tänka på något annat sålänge jag har den kvar..
3. Chansen att jag faktiskt skulle få för mig att ändra något är nästintill obefintlig då jag inte vet vad, plus att det säkerligen skulle resultera i en än sämre text..
 
Men ändå sitter jag här.. snart skickar jag in.. Jag lovar... (ska inte glömma bort tiden).
 
I övrigt så rullar allting på ungefär som vanligt. Försöker sätta mig in i den nya kursen, pluggar lagom mycket, tränar kanske lite för lite och kollar numera gossip girl som besatt.. Det sista skyller jag på Tilisha som övertygat mig om att jag borde ge det en chans till.. och vem är jag att säga nej till ett hett tips på en drama-serie?
Jag har ju alltid önskat att jag själv levde mitt i en sån serie så man kan ju drömma sig bort lite grann..
Men fyra olika serier att följa (fem tillochmed) är lite att ta i.. Det är nog därför jag tränar lite för lite... Prioriteringen är på topp...
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha :) Jag kollar också Gossip Girl som besatt! Kram

Svar: Visst är det beroendeframkallande, Victoria!!! 😊
Johanna

2014-03-12 @ 09:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0