En dejt med skolarbetet

Idag är det självstudier som gäller. Satt uppe ganska länge igår för att skriva lite på en läslogg. Kom igång ganska bra och har fortsatt nu på morgonen. Om en timme ska jag möta upp Tilisha för en chailatte och skrivande av portfolio nummer två som ska lämnas in idag 23.59. Förra portfolion skickade jag in 22.54 så jag hade ju en timme tillgodo. Får se hur det blir med den saken idag...
 
Senare ikväll ska jag försöka komma iväg på lite träning och så blir det våfflor hemma hos mamma o pappa. Bjöd in oss dit eftersom vi själv inte har ett våffeljärn =) Bra deal!
 
Resten av veckan är det workshops, studiebesök och litteraturseminarie på fredag. Tänkte försöka hinna med att hälsa på på druvan också inna jag går ut på VFU på måndag för då blir det inte tid till det. Men som en kollega sa- jag behöver nog lite druvanluft nu (:
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för en dejt med Tilisha och skolarbetet...
 
Ha en härlig dag allesammans :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0