pretty much dead- fast ändå nöjd!

Som jag misstänkte så pressade jag mina egna gränser lite igår alltså..
men.. jag överlevde trots allt och vad är det dom säger:
What doesn't kill you makes you stronger!
Jotack. jag måste vara sjuklligt stark nu efter min nära-döden-upplevelse-gånger-hundra igår..
 
Det hela började med mixed-dubbel. Vår första match var den tuffaste vi hade, och också den mest nervkittlande. Eftersom  det var så många matcher- så spelade vi kortare, till 15 istället för 21 och sista setet var det först till 11. Ni kan gissa att jag var mer än lite nervös när det stod 10-10 i sista setet- då visste man liksom att detta är sista bollen oavsett vad som händer. Men min partner var cool-lugn (till skillnad från mig) och vi tog hem matchen!!
Sen spelade jag 3 mixed till.. och därefter var jag lagom trött- men då väntade singel.
 
Jag tror inte att jag överdriver när jag säger att jag spelade 4 hårda singlar på 1,5-2 timmar. Om jag fick fem minuters paus emellan så tar jag nog i. Det var GALET. Men jag lyckades ta mig vidare till A-slutspelet men där tog det slut i första matchen- tur i oturen.. hade aldrig orkat dubblarna sen om jag spelat fler singlar.. Singel är ju inte heller min gren om man säger så, så det var en utmaning.
 
I dubbeln gick det bra, vi slutade på en tredje plats och det är jag väldigt nöjd med :) Krafterna fanns inte riktigt till att ge det ännu mer från varken mig eller Johanna, efter 9 spelade matcher har man inte direkt full styrka i den 10onde.. Men kul hade vi !!
 
Så, ett guld i mixed och ett brons i dubbel- det är fan inte fyskam !
Och idag är varenda muskel i min kropp öm.. 
tänk att man hittar nya muskler att få ont i varje gång..
 
Igårkväll var vi ett stort gäng som gick ut o käkade tillsammans o sen hem till ett par och fortsatte med kaffe o annat gott =) Det var ett slitet gäng- men det var en väldigt trevlig kväll ! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0