vad händer?

Söndag kväll och en hel vecka sen jag bloggade.
Det är sannerligen fullt upp redan i denna nya kursen.
Började i måndags, första presentationen redan i fredags och på tisdag är det dags för första inlämningen. Men det är egentligen mest för att vi ska hänga med och sen kan vi ändå ändra och utveckla det vi skrivit till den sista inlämningen.Men- det är mycket att läsa och fixa o dona redan nu..
Hoppas att man kommer in i tempot så man slipper känna sig allt för stressad under denna kursen också.
 
Jag har nedräkning till praktikten- den är det som får mig att orka just nu.
Komma ut och se lite annat än skolböcker o analyser o reflektioner hit o dit.. :D
 
annars så rullar allt på. har jobbat i helgen och nästa helg blir det seriespel i badminton igen.
Så denna veckan blir det två badmintonpass- och något på gymmet om jag får som jag vill =)
Måste bli lite bättre på att planera mina dagar så att jag hinner med både plugg, träning och mer plugg..
 
Nu ska jag hoppa i sängen, imorgon är det ett nytt tema på kursen, föreläsning och basgrupp!
Och tll lunch blir det pulled pork och sallad i pita -- YUM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0