Vår-lördag och ledighet!

Lördagsmorgon- och världens vårväder ute!
Det kan jag absolut inte klaga över, speciellt då jag är helt ledig denna helgen!
Inga skolarbeten som borde göras, inga böcker som måste läsas.
L-e-d-i-g-h-e-t.... 
Det är väldigt sällan jag kan säga så en helg för tillf'ället, skolan har varit allt mer intensiv den senaste tiden och helgen har typ varit det enda tillfället att komma ifatt med vad man missat under veckan. Men inte idag :)
 
älsklingen står i köket och steker pannkakor, så snart blir det frukost..
Och i eftermiddag ska vi hem till mina föräldrar för att fira min pappa, farfar och delvis min bror också. Alla fyller ju år i mars så det passar bra att slå ihop det..
 
Kom o tänka på att det snart bara är 2 ynka månader tills jag & isak åker till usa.. en dröm som går i uppfyllelse verkligen!
Ska vara borta i sju veckor- så länge har jag aldrig varit ifrån Sverige, vänner och familj. Men jag har både min älskade Isak och delvis hans familj med mig så det kommer bli perfekt!
 
Nä nu ska jag duka dram kaffe och tillbehör till pannkaksfrukosten :)
 
Njut av er lördag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0